Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ezeket olvasom

No komment

A tudomány mai állása...

2012.08.22. 21:09 :: Fenehorizont 667

...szerint a világegyetem működéséről többet tudunk, mint azt 100 évvel ezelőtt bárki is gondolta volna. Mi a fenének higgyünk mindenféle hülye istenben, megváltóban, habókos legendagyűjteményben, amit pl. Bibliának nevezünk, amikor annyi racionális, modern magyarázat közül válogathatunk?

Az alábbi, szó szerinti idézetet a Natgeón hallottam, és egyszerűen nem tehettem, hogy nem osztom meg. Szerencsére ez könnyen kivitelezhető volt, mivel visszatekerős, médiaboxos csudamasinám segített.

"A láthatatlan tényező, amely a Sötét Energia hatását féken tartva a Nagy Brrr előidézője lehet, a Sötét Anyag. A kutatók úgy emlegetik a Sötét Anyagot, mint ami egyben tartja az Univerzumot, és megakadályozza a Nagy Sutty bekövetkezését."

Zseniális!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csinaldugy.blog.hu/api/trackback/id/tr234726690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása