Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ezeket olvasom

No komment

Egy őszinte interjú Berényi Biankával

2018.09.05. 14:17 :: Fenehorizont 667

Megtaláltam az Indexen magát a posztmodernt egy csodálatos interjúban egy nagyon felvilágosult, nagyon szabad, nagyon bohókás, nagyon tökös és nagyon érdekes, különleges személyiségű lánnyal.

A tovább után az általam gondolt őszinte verzió.


Feketével az eredeti kérdések, szürkével a szabad lány eredeti válaszai, bordóval az én válaszaim olvashatóak.


 

Csuja László, a Virágvölgy rendezője azt mondta az interjúnkban, hogy hiába hívott a film castingjára, nem akartál elmenni. Miért?

Vagy Instagramon, vagy Facebookon küldött egy üzenetet, hogy csinálnak egy filmet, eljönnék-e castingra, én meg mondtam, hogy igen, persze, tök jó. De előtte voltam egy másik szereplőválogatáson is, és tök szar volt, pont akkor derült ki, hogy oda nem sikerült bejutnom. Utálom a castingokat: ülsz, vársz, izgulsz, és úgysem lesz semmi. Energia-pocsékolás. Meg szerepeltem egy videoklipben is, ami azóta sem jött ki, és aminek tök rossz élmény volt a forgatása. Úgyhogy a casting előtti napon felhívtam Laciékat, hogy lázas beteg vagyok, nem tudok eljönni.

Igen. Instagramon küldött egy üzenetet, tisztán emlékszem rá, és úgy megörültem neki, hiszen így még híresebb lehetek. Azonban eléggé féltem, mert előtte már behívtak egy másik castingra, és azon sajnos nem jutottam túl. Ez durván megviselte az egómat. Meg volt videóklippforgatás is, ami ki se jött, szóval csomó hitegetést kaptam a jövőbeni ismertségemmel kapcsolatban, ami nem valósult meg, ezért kitaláltam kifogásnak azt, hogy lázas beteg vagyok, nehogy ez is csak egy újabb kudarcélmény legyen tök felesleges energiabefektetéssel.

Ami nem volt igaz?

Dehogyis! Elkezdtek írogatni, hogy ez milyen tiszteletlen a rendezővel szemben. Nagyon felbasztak, hogy ismeretlenül is ilyeneket mondtak és nem hagytak békén. De végül kikönyörögték, hogy ha beteg is vagyok, csak öt percre menjek be, én meg gondoltam, már csak a basztatás miatt is bemegyek. Odamentem, és elmondtam, hogy nem is vagyok beteg, csak nem akartam eljönni, mert nincs kedvem, nem fog sikerülni. Mondták, hogy nem baj, csak álljak a kamera elé.

Dehogyis! Csak gyáva, kényelmes kifogás volt. De aztán hála égnek nem szálltak le rólam, írogattak, szabályosan könyörögtek, hogy mégis menjek el, ami baromi jól esett, és a hatására végül el tudtam hinni, ez tényleg összejöhet, így megembereltem magam és elmentem. Persze amikor megérkeztem, rögtön mentegetőzéssel kezdtem meg azzal, hogy ez úgyse fog nekem összejönni, hátha lelkileg így felkészülve majd nem esek annyira pofára, miután elhajtanak. Szerencsére nem tették.

Szólj hozzá!

Címkék: interjú hulladék faszszopó berényi bianka

A bejegyzés trackback címe:

https://csinaldugy.blog.hu/api/trackback/id/tr3714223347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása