Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ezeket olvasom

No komment

Determináció

2013.09.13. 18:27 :: Fenehorizont 667

Ezt a zenét sajnos nem oszthatom meg rokkereken, mert a profilomra szédülő egy-két nyomorék, akihez sajnálatos módon közöm volt az elmúlt időszakban tán' célzásnak venné a paranoid agyával. Amit nem akarok. Meg gyöngyöt nem szórok disznók elé. Facebookra meg aztán pláne nem linkelhetem ki, mert azért, mert. Mondjuk -ahogyan az lenni szokott- az(ok), aki(k) esetleg, netántán a hallgatására és az élvezésére ihlet(tek)ett, kb. le se szarná(k). Fate sucks. Mindegy. A cirkálórakéták elindultak. Tudtam, hogy el fognak, hiszen én indítottam el őket. Vivát káosz! 
Most idetálalom az utóbbi hetek napiátlag 0,32 db* olvasója elé, akikről azt se tudom, honnan vannak egyáltalán (ha vannak), mert hogy nem az mmsz-féle geng, az tuti. Lehet, hogy én adom az átlagot a munkahelyről, aztán itthonról. :D

Oszt nesztek. Full hangerő!

* Ez lesz, ha az ember a személyessé válás indokából nem reklámozza már sehol a blogját. De nem baj. Eszemben sincsen már reklámozni. Amúgy is hányok a marketingtől. Elkurvulnék. Kattintáscsalogató címet sem vagyok hajlandó ezentúl adni. In Memoriam napi ezres olvasottság. Pápá. Nem fogsz hiányozni. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csinaldugy.blog.hu/api/trackback/id/tr175511289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása