Lassan új fogalmat kéne bevezetni arra a jelenségre, amikor az Euro-atlanti kultúrkör elkényelmesedett idiótáinak rossz lelkiismeretét csúcsra járató hisztériakeltő marketingtevékenység olyan elhanyagolható tényezők, mint pl. a valóság miatt nem úgy sül el, ahogyan eredetileg azt a milliárdos befektetők, az értékesítéssel foglakozó reklámszakemberek és Leonardo DiCaprio képzelték. Thank you famous actors.
Hogy csak az alapokat nézzük: a brazíliai őserdők nem a Föld tüdeje, oxigéntermelés szempontjából elhanyagolhatóak satöbbi. És a tüzekig, azok okaihoz még el sem jutottunk.
Eleve bazmeg egy tüdő levegőt szív be és szén-dioxidot fúj ki, baromállatok. Igen, azt a szén-dioxidot, ami miatt fogunk mindannyian minnyámeghalni doktor Grétatunberg klimatológus professzor és környezetmérnök szerint.
De miről is beszélek? Lassan kezd kifingani ez az egész új keletű ún. környezetvédelem. A valamilyen, időben és térben messze lévő dolog miatt aggódva moralizálóknak új sztárok kellenek és új témák. Esetleg egy új apokalipszis. Emlékszik még valaki a #metoo-ra? Na, ugye. Ilyen ez a popszakma.
Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.
A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.