Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ezeket olvasom

No komment

Oldboy

2014.03.26. 21:27 :: Fenehorizont 667

Nem lehet megunni.

 

- Nem volt szép tőlem.

- Felhoztalak ide, a lakásomra. Aztán visszautasítalak. Megértem, hogy dühös vagy. Tényleg.
- Bevallom, azért hoztalak fel, mert megtetszettél nekem. Tényleg. De hát, még a nevemet sem tudod. Mido vagyok.
- Ha majd... később... kész leszek arra is... esküszöm, esküszöm, hogy eljön majd az ideje! A dal a naplódból lesz a jel: a "Hiányzol". Amikor azt éneklem majd neked, akkor ideje lesz majd felkészülnöd!
- Persze, előfordulhat, hogy a pillanat hevében talán még ellenállok majd. De ez majd ne tántorítson el!
- Hajrá! Adj bele mindent!

 

 

Aztán a kalapács. 

És ahogy készült. :)

 

 

No meg az ultimét:

"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír."

 

Jó ez a film.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csinaldugy.blog.hu/api/trackback/id/tr565880365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása