Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ezeket olvasom

No komment

Eská

2013.12.25. 23:22 :: Fenehorizont 667

Megmondom én, miért is imádom.

Például ezért:

Hiba volna, ha egyetlen pohár bor és a második pohárból felszürcsölt két korty után túl erős színeket használnék. Gyanakvó természete volt az én Arlette-emnek, mindig hátsó gondolatokra vadászott. És persze ebben az esetben nagyon is voltak hátsó gondolataim. - Vagy legalábbis kipróbálná, milyen közelről egy nagyváros. És Omaha nincs olyan messze Hemingfordtól...
- Persze hogy nincs messze. Ahogy ezerszer is magyaráztam nektek. - Újra beleivott a pohárba, de most már nem tette le, hanem tovább tartotta a kezében. A nyugati láthatár fölötti narancsos fény túlvilágias zöldes-lilává mélyült, amely mintha lángot vetett volna a pohárban.

És ezért:

Tovább rontotta a helyzetet, hogy hazudnia kellett, és lehet, hogy a lány rájön erre. Azt mondják, a szerelem vak, de ez ostobáknak való közhely. Néha éppenséggel túl élesen lát.

És ezért:

-Ugye már nem is emlékszik rá? Nem csodálom. Ritka pocsék állapotban volt, Wilf. Majdnem biztosra vettem, hogy elpatkol, méghozzá azon nyomban, mialatt ott vagyok. No de úgy látom, Istennek még dolga van magával, nem gondolja?
 Valaminek még dolga volt velem, de nem gondoltam, hogy Isten volna az.

 Meg ezért:

-Bizony, hogy ezt művelte. És ha az ember vágyik valamire, nem érdekli, hogy az a javára válna-e vagy sem. Magának is ez a véleménye, Mr Streeter?

No meg ezért:

Visszatette a korongot a dobozba, és az előszoba-asztalon hagyta. Majd holnap visszaviszi: mármint ha még életben lesz. Ő ugyan hitt ebben, de hát semmi sem biztos. Miközben nyúlugrásokkal haladunk az élet gyomverte csapásain, sok különös kanyar és csalárd fordulat várható. Erre Tess a maga példáján jött rá.   

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csinaldugy.blog.hu/api/trackback/id/tr665709076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása