Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ezeket olvasom

No komment

Mézecske

2013.12.15. 21:49 :: Fenehorizont 667

Néha álmodok akkora faszságokat, hogy arra nincsen szó. Ma délután azt álmodtam, hogy csokis kekszet eszek, amit megfordítottam, és a hátuljára ez volt írva: "Tudod, drágaság, a koránkelés olyan, mint a folyós csepp mézecske".

Kéne valami frajd, aki ezt megfejti nekem. Én hiszek abban, hogy az ember olyan dolgokról álmodik, amikre vágyik, vagy olyanokról, amiktől fél. De ez akkor is egy jó nagy WTF. Bár, a valami frajd úgyis azt hozná ki belőle, hogy 4 évesen és 212 naposan láttam egy kutyafaszt, amiről vissza volt húzódva a bőr, és ez szexuális jellegű frusztrációkat okozott bennem, ami egészen odáig vezetett, hogy FURCSA feliratos csokiskekszet eszek álmomban.


De legalább ne becézve lenne a méz... Lehet, nagy volt az a kutyafasz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csinaldugy.blog.hu/api/trackback/id/tr855694343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása