Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ezeket olvasom

No komment

Pure nihilism vol. 2

2013.09.16. 20:29 :: Fenehorizont 667

Emgé:
"Ne sírj, hogy véget ért! Örülj, hogy megtörtént!"
"Találkozás és búcsúzás az élet annyi csak, Valaki jön, valaki megy, S az emlék megmarad."
Én:
mi a faszom ez?
Emgé:
"Jegyezd meg jól, de ne csüggedj soha, Remény, csalódás Küzdelem, bukás Sírig tartó nagy versenyfutás Keresni mindig a jót, a szépet, S meg nem találni - Ez az élet!"
"Az unalom az élet betegsége. Meggyógyításához kevés kell: SZERETNI valakit, vagy AKARNI valamit."
Én:
mi a geci ez?
Emgé:
"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek"
Én:
FASZOM :D
Emgé:
erőt adó mondások :D
Én:
:D:D:D:D
Emgé:
"teher alatt nő a pálma"
ha ez pl igaz, akkor gecinagy leszek
Én:
:D:D:D:D:D
hjajistenem
ez megy blogra
kurvajó
Emgé:
:D
letusolok aztán elfogyasztok minden alkoholt a lakásban

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csinaldugy.blog.hu/api/trackback/id/tr545519212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása