Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ezeket olvasom

No komment

Bótba

2013.08.01. 20:51 :: Fenehorizont 667

Utálom/szeretem/utálom/szeretem, hogy a mindenség végekor, majd annak kezdetekor, végekor és újrakezdetekor mindig ugyanabba a kibaszott bótba visz az utam cigiért, ugyanolyan teljesen más akkorjó, dekésőbbszar, későbbmegintjó aztán megint szar és újrajó zenéket hallgatva.
Gyűlölöm a cigit, mert elszívtam már aznap 28 szálat, és lángol a tüdőm, a gyomrom fáj, mégis szívom.
Annyira jó cigizni, belefújhatom a füstöt a mindenség közepébe, és keresztül mehetek 
azon.
Bárcsak elfogyna a járda, bárcsak ne érne véget, bárcsak ott tere
mnék, mert nem bírok lépni.
Örökké tudnék gyalogolni és sohasem odaérni. 

Szeretem ezt.

Ugyanis menni kell, pedig

senki nem mondja, hogy:

gyerüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüünk

!!!

És haladok, de nem úgy, mint egy csináldúgy-ember. Egy, a sivatagban a szomjúságtól oázist vizionáló szerencsétlen, aki gyalogol előre, csak biztosan előre, oszt egyszercsak beleütközik a saját lábnyomaiba, mert a mindig vándorló dűnéktől és a homoktengertől nem látta, hogy folyton egy kicsit jobbra tartott. Vagy balra. Attól függ, milyen kezes. Ott keresztezik egymást lépteinek csíkjai, az meg mereszti az alakzatra a bekábult, szétégő fejében dülledő szemeit, és már le sem esik neki, hogy végig körben járt. Megy tovább az oázis felé.

 

Apropó: leszarom a politikát, mert kiszámíthatóvá vált, mióta érdekel, és én ezt az érzést nem szeretem. Kedves soknevű, pár hónappal ezelőttig állandó, egyetlen belpesti értelmiségi kommentelőnőm, ha olvasod: adj ötleteket! :D Áh, nem is kell.

 

Duplazene

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csinaldugy.blog.hu/api/trackback/id/tr95438913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása