Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ezeket olvasom

No komment

Tack in a paper clip factory

2012.09.22. 12:29 :: Fenehorizont 667

Tiszavirág életű karrierrem a Hölgyek Öröme című blogon.

ITT E!

Mindig is szerettem volna szétvarratni a kezem csuklótól hónaljig. Úgy érzem, valahogy illene hozzám ez a kinézet, és ha úgy érzem, akkor úgy is van.
Eddig egy aprócska dolog akadályozott ebben meg: nem tudom, milyen legyen a tetoválás. Az én életemben nincsenek örök érvényű ábrák, szimbólumok, melyeket büszkén hordanék 5-6 évnél tovább. Még egy olyan nyamvadt, icipici gondolati-felfogásbeni egységre sem leltem eddig, melyet elvontan és művészien kétdimenzióba lehetne konvertálni. Ha mégis találnék egy ilyet, hát, ahhoz kurvára nem lenne köze senkinek sem - márpedig tetoválást azért csinál az ember, hogy mutogassa.

Csak közlöm.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csinaldugy.blog.hu/api/trackback/id/tr934795695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása